Hej , jeg er 20 år gammel og jeg vokser op med en voldsom mor ( hun drikker ikke )og tilfeldig med dårlig morfar og morkæreste ( de drikker ) . hvor kan jeg gå igruppeterapi i kbh .

Svar:
Kære du
Hvis jeg forstår dig rigtigt, så er du vokset op i en familie, hvor din mors kæreste har drukket? Hvis det er rigtigt forstået, så kan du henvende dig i TUBAs afdeling i København, med henblik på at starte i gruppeterapi.
For at komme i kontakt med vores afdeling i københavn skal du sende en mail til , hvor du skriver at du gerne vil i gruppeterapi.
Har jeg ikke forstået dig rigtige, så kan du henvende dig hos kommunen og høre, om de har nogle tilbud til dig. Du kan starte med at henvende dig til ungerådgivningen som du finder her http://ungeraadgivning.kk.dk/
Bedste hilsner
Camilla, TUBA