Hvilken afdeling hører man til, når man bor i Frederikssund ?
Har prøvet Hillerød, men fik at vide at det var kun for borgere i Hillerød.
KH Janne

Svar:
Kære Janne
Vi kan desværre ikke tilbyde dig et gratis forløb i TUBA, da du er over 25 år og vi ikke har et samarbejde med den kommune du bor i.
Du har mulighed for at søge Frederiksund kommune om et betalt forløb i TUBA, vil kommunen være med til det, kan du vælge den TUBA afdeling du har lyst til.
Desværre er du ikke garanteret et gratis behandlingstilbud da du er over 25 år. Jeg vil opfordre dig til at tale med din kommune om, om de har et tilbud til dig eller om de vil være med til at betale for et forløb i TUBA.
Hvis ikke det er tilfældet er dine muligheder at opsøge en privatpraktiserende psykolog eller psykoterapeut, evt med henvisning fra din læge.
Jeg beklager at vi ikke kan tilbyde dig et gratis forløb, vi arbejder hele tiden på at forbedre vores økonomi og vores samarbejde med kommunerne rundt om i landet, så vi kan tilbyde gratis hjælp, også til jer over 25 år.
Bedste hilsner
Camilla, TUBA