Hej Camilla.
Tusinde tak! Jeg har en enkelt eksamen tilbage, den 16 og så har jeg officielt ferie. Jeg var til mundtlig engelsk eksamen den 9, hvor jeg slap afsted med et 12 tal – er så stolt af mig selv !! Derudover har jeg fået et 7 tal for alt mit tysk skriftlige også, super fedt. Jeg var sammen med en ven på fars dag, for at få tankerne lidt væk. Dog var det super svært, når hans far jo var der, og jeg blev lidt trist. Jeg græd lidt da jeg kom hjem om aftenen, men det gik hurtigt væk igen. Jeg prøver at være stærk, det bare rigtig rigtig svært. Jeg vil rigtig gerne skrive med nogle fra TUBA, og høre lidt mere omkring det 🙂 Det har jeg hverfald! Heldigvis. Det går jo super godt indtil videre. Kærlig hilsen Maja.

Svar:
WOW Maja! Et 12tal og 7 i tysk! Kæmpe tillykke 🙂 Jeg kan virkelig godt forstå at du er stolt af dig selv, det har du absolut lov til at være 🙂 Jeg håber du fejrer dig selv med alt det du godt kan lide – du fortjener det. Jeg beundrer dig virkelig for dit overkskud, din energi til og dit fokus på eksamen i denne her tid, som også er svær for dig. Godt gået Maja 🙂
Hvor var det godt tænkt at være sammen med en ven på fars dag. Jeg forstår godt at du blev trist, det giver god mening, da det selvfølgelig bringer dig i kontakt med, at du ikke har en far.
Du skriver “Jeg prøver at være stærk, det bare rigtig rigtig svært.” Hvem siger du skal være stærk? Og hvad vil det egentlig sige at være stærk, betyder det at du ikke må græde når du er ked af det? Jeg blev lige lidt nysgerrig på det, fordi jeg tænkte at det var rigtig godt at du gav dig selv lov til at græde lidt…. Hvad synes du selv om det, er det okay at græde?
Camilla