Hej Camilla. Han ville ikke rigtig længere. Omkring den 4 sagde han, at ville have en pause. Det kom som et chok. Alle troede det gik fint – selv mig. Han mente han brugte mere tid hos mig end ham selv. Dårlige undskylninger flød fra hans mund. Vi slog op i fredags, men han er super forvirrende. Han vil stadig gerne have sex. I går kaldte han mig dejlig. Og i dag kaldte han mig “skat”. Han gør mig jaloux hele tiden og jeg hader det. Men ja, han gad ikke længere. Jeg skrev til ham, at jeg savnede ham hvor han skrev han ville komme torsdag måske. Han kom dog aldrig. Som altid.. Skuffelse på højt niveau.. Endnu en gang. Jeg er vant til det, men jeg troede han havde ændret sig bare lidt. Åbenbart ikke. Kærlig hilsen Maja

Svar:
Kære Maja
Hmmm… jeg synes ikke det lyder så godt at han gerne stadig vil have sex men ikke vil være din kæreste. Det er selvfølgelig okay, hvis du også har det sådan. Men det gætter jeg på at du ikke har? Så er det altså helt okay at sige fra og holde fast i, at hvis I ikke er kæreter, så skal I heller ikke have sex. Jeg tror det er vigtigt at du passer på dig selv her, så du ikke bliver mere såret end du allerede er. Stort kram til dig Maja.
Øv at din far stadig skuffer. Ligesom det ikke kommer helt bag på dig, kommer det heller ikke rigtig bag på mig. Desværre. Jeg ville sådan ønske at han kunne overraske positivt. Men det blev ikke i denne omgang.
Det lyder til at det hele er lidt træls for tiden? Er det rigtigt? Eller er der andre ting som går okay?
Kærlig hilsen
Camilla