Hej Tuba
Jeg har gået i tuba, for et års tid siden.
der blev midt i mit terapi forløb indført ar man havde 20 klip tilrådighed.
Jeg stopped terapiforløbet,da jeg kunne håndetere mine følelser selv,men nu får jeg det dårligere og dårligere…….kan jeg kontakte tuba afd igen og bruge nogle af “klippene” tror måske 5 eller 6 sessioner kan få mig på rette kurs igen
Får følelserne kører fuldstændig af med mig…puhaaaaaa bliver jeg nød til at have hjælp til. Men kan selvføgelig også kontakte egen læge men ville lige forhøre mig
På forhånd tak

Svar:
Hej
Det er helt oplagt at kontakte den terapeut, du har gået hos tidligere og forhøre dig om dine muligheder. Det synes jeg du skal gøre. Det er en individuel vurdering, om forløbet kan genoptages, så jeg kan ikke svare på hans/hendes vegne. Vi kan også have lidt forskellig praksis i forskellige afdelinger afhængigt af fx ventelister. Men spørge kan man altid! Og det virker helt relevant at spørge.
Hvis ikke TUBA kan tage dig ind, synes jeg også du skal ringe til din læge.
Jeg ønsker dig alt det bedste og håber du snart finder tilbage til din gamle balance.
Christina, TUBA